Paslaugos
Kaip pakeisti paslaugos planą?
Užsisakius paslaugą, kuri turi keletą planų arba individualiai pasirenkamus limitus, pasirinktą planą arba individualius limitus bet kada galima pasikeisti. Savitarnos sistemoje savo paslaugos puslapyje spauskite vieną iš dviejų:
Keisti planą – čia pasirinkite naują paketą ir mokėjimo terminą.
Keisti limitus – čia įveskite didesnį arba mažesnį limitą.
Toliau plano keitimo eiga priklauso nuo to, į pigesnį ar į brangesnį planą keičiate:
Jei paslaugos planas keičiamas į brangesnį, išrašoma sąskaita planų kainos skirtumui padengti. Po sąskaitos apmokėjimo sistema automatiškai pakeičia planą į naująjį.
Jei paslaugos planas keičiamas į pigesnį, kompensacija nėra taikoma. Paslaugos planas iš karto pakeičiamas ir momentiškai įsigalioja naujieji limitai.
Svarbu:
Jei jau yra išrašyta išankstinė sąskaita paslaugos pratęsimui, savarankiškai plano pakeisti nebegalima. Tuomet susisiekite, panaikinsime išrašytą sąskaitą, pakeisime planą ir išrašysime naują sąskaitą paslaugos pratęsimui.
Jei paslaugos planas keičiamas į turintį mažiau resursų, pasirūpinkite, kad neviršytumėte naujojo plano limitų, kitaip dalis duomenų gali būti prarasta bei gali atsirasti papildomų mokesčių už viršytus limitus.
Kaip pratęsti paslaugos galiojimą?
Užsakius paslaugą fiksuotam periodui, besibaigiant paslaugos galiojimui, sistema sugeneruos ir atsiųs išankstinę sąskaitą apmokėjimui už paslaugos pratęsimą (žr. Sąskaitos).
Daugumos paslaugų teikimo sąlygos nenumato teikėjo įsipareigojimų pasibaigus apmokėtam paslaugos periodui. Savitarnos sistemoje pateikta ar el. paštu išsiųsta išankstinė sąskaita paslaugos pratęsimui yra ir pasiūlymas klientui naudotis paslauga tuo momentu nurodytomis sąlygomis. Šios sąlygos gali skirtis nuo tų, kuriomis klientas anksčiau užsakė paslaugą.
Keičiantis paslaugos kainai, vadovaujantis Kasos paslaugų teikimo taisyklėmis, nauja kaina klientui galios nuo artimiausio paslaugų pratęsimo. Paslaugų periodai svyruoja nuo 1 mėnesio iki 3 metų, o kai kurių paslaugų kainas jų gamintojai keičia net po kelis kartus per metus. Vadinasi, vienu metu gali būti labai skirtingų paslaugos pardavėjo įsipareigojimų net tam pačiam klientui pagal atskirus užsakymus. Todėl masinių pranešimų apie kainų pokyčius sistema nesiunčia. Pasikeitus paslaugos kainai, paslaugos pardavėjas įvykdo savo įsipareigojimus pagal konkretų seną užsakymą ir teikia naują individualių pasiūlymą pratęsti paslaugą. Norint užsitikrinti esamas paslaugos sąlygas ilgesniam periodui, galima rinktis ir iš karto apmokėti ilgesnį paslaugos periodą.
Jei klientas apmoka išankstinę sąskaitą apmokėjimui, laikoma, kad klientas sutinka su naujomis sąlygomis ir sudarytas naujas susitarimas paslaugos teikimui bei naudojimui naujam periodui. Jei klientas neapmoka paslaugos pratęsimo sąskaitos, abi šalys įvykdo savo likusius įsipareigojimus ir paslaugos teikimas sustabdomas.
Gavus nepilnos sumos mokėjimą už paslaugų pratęsimą, sistema nesugeneruos PVM sąskaitos faktūros ir nepratęs paslaugos galiojimo. Tokiu atveju laikoma, kad paslauga nėra pratęsta, o klientas turi permoką. Jei atlikote mokėjimą, bet negavote PVM sąskaitos faktūros, Jūsų paslauga nėra pratęsta – susisiekite, kad kartu išspręstume tokią situaciją.
Kaip atšaukti paslaugą?
Norėdami nutraukti paslaugos teikimą, prisijunkite prie savitarnos sistemos ir užregistruokite pagalbos užklausą. Parašykite, kurios tiksliai paslaugos ir nuo kurios dienos norite atsisakyti.
Sustabdžius paslaugos teikimą, ji iš karto taps nebepasiekiama ir nebegalėsite atlikti jokių su ja susijusių veiksmų. Todėl prieš pateikdami prašymą nutraukti paslaugos teikimą, išsisaugokite visus duomenis, atsiimkite visus pranešimus ir t.t.
Mes negalime vienašališkai nutraukti kai kurių paslaugų teikimo dėl jų specifikos, pvz.: patalpų nuoma, įrangos nuoma, atstovavimas, buveinės adreso suteikimas ir t.t. Iki paslaugos sustabdymo jūs turite atlikti Paslaugos teikimo sąlygose numatytus veiksmus, kad galėtume nutraukti tokios paslaugos teikimą, pvz.: atlaisvinti patalpas, grąžinti įrangą, grąžinti ar atsiimti įgaliojimus ir t.t. Jei klientas to neatlieka laiku, pagal Kasos paslaugų teikimo taisykles po 5 dienų Kasa pradeda teisines procedūras, kad kliento įsipareigojimai būtų įvykdyti. Nuo to momento pradedami taikyti delspinigiai ir netęsybos. Prašome savo įsipareigojimus įvykdyti laiku, kad paslauga būtų nutraukta nedalyvaujant teisininkams ir neatsirastų jokių papildomų mokesčių.